Foutje - Reisverslag uit Sharjah, Verenigde Arabische Emiraten van Kees Jong - WaarBenJij.nu Foutje - Reisverslag uit Sharjah, Verenigde Arabische Emiraten van Kees Jong - WaarBenJij.nu

Foutje

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

23 Juli 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Sharjah

Eindelijk prima internet. Eerder hadden we wifi, maar bleef het zandlopertje oneindig lopen, vast van de warmte of zoiets.
Er was nog een verhaalje te vertellen in Dubai wat ik jullie niet wil onthouden.
We hebben lang getwijfeld of we een hotel zouden boeken in Dubai. We hadden10 uur wachttijd, maar vonden de hotelprijzen te gortig en bedachten op het vliegveld inde stoelen te hangen. Toch heb ik op de laatste dag een hotel geboekt, wegens een ernstige aanbieding en wel tegenover het vliegveld (5 minutes walk). Aangekomen op het vliegveld met de nodige stempels in het paspoort vroegen we aan de infobalie welke uitgang we moesten nemen om even naar ons hotel te lopen. De beste man had het over 'only by taxi' dus togen we naar de taxiplaats. buiten was het nog 40 graden of zoiets om 12.00 uur 's nachts dus haastten we ons. De taximan keek wat vreemd opdoen ik hem het adres liet zien en zei' I thnk youmade mistake'.De beste man had gelijk. Het blijkt te wemelen van internationale vliegvelden rond Dubai en ik had een vliegveld verderop een hotel geboekt, wel even 25 km rijden. We hebben de man eenfooi in het vooruitzicht gesteld als hij ons naar een cheap hotel wist te brengen. Na 2 hotels hadden we beet. Een hotel met 100decibel aan airco en een drupje water uit de kraan op de zevende verdieping, maar ach we hebben vakantie. Bedden waren snoeihard en naar het ontbijt hebben we maar niet gevraagd. De volgende ochtend heb en we ruim de tijd genomen om op het vliegveld te komen en hebben ons vergaapt aan de luxe van de Emiraten.