Hindutempels en heel lekker strandhotel - Reisverslag uit Nilaveli, Sri Lanka van Kees Jong - WaarBenJij.nu Hindutempels en heel lekker strandhotel - Reisverslag uit Nilaveli, Sri Lanka van Kees Jong - WaarBenJij.nu

Hindutempels en heel lekker strandhotel

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

27 Juli 2015 | Sri Lanka, Nilaveli

Vandaag reizen we naar het noordoosten en daarmee de verste stad vanaf Colombo voor ons: Nilaveli, een standplaats waar de tsunami van 2004 vreselijk heeft huisgehouden. Daar is niets meer van te zien, behalve dat alle bebouwing aan zee minder dan 10 jaar oud is. Voor we inchechten bezochten we in het oude Nederlandse fort van Trincomalee nog een mooie Hindutempel. Zie de bijgaande foto's. De rit verliep voorspoedig en we waren verbaasd over de ligging en sfeer van het hotel. De kamers zijn allemaal per 4 gebouwd in een tuinachige omgeving. Erg sfeervol. Ook compleet met Olympisch zwembad, duikschol en andere zalen waar we niet voor kwamen. Het ging om 2dagen 'leisure' aan het strand en dat is gelukt.
Er valt weinig te schrijven An belevenissen dus sla ik 28 juli gewoon over.

• 30 Juli 2015 - 21:54

Harry Marjon:

Dag (Srilan)Kees & Rijs(t)genoten

Ik zie net dat er ook foto's bij de reisverslagen zitten. Zo te zien een avontuurlijke reis en hebben jullie naast cul-natuur ook tijd om te luieren in resort en op het strand.

Geniet ervan !!!

H&M J&L van de(r) Meer(n)